Kancelaria Radcy Prawnego

Kancelaria

Kancelaria Radcy Prawnego
dr Krzysztof Byjoch

  • Kancelaria Radcy Prawnego dr Krzysztof Byjoch, jest kancelarią prawną, w tym podmiotem podlegającym uregulowaniom ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219, z 2018 r. poz. 650). Kancelaria nie sprzedaje usług drogą elektroniczną.
  • Krzysztof Byjoch prowadzi działalność gospodarczą jako jednoosobowy przedsiębiorca na podstawie wpisu do CEiDG i posiada  NIP 731-108-01-57.
  • Dane rejestrowe i kontaktowe Kancelarii zostały przedstawione w zakładce „Kontakt”.
  • Kancelaria wykonuje czynności obsługi prawnej na rzecz: (1) podmiotów gospodarczych, (2) osób fizycznych, (3) państwowych osób prawnych, (4) jednostek samorządu terytorialnego i ich jednostek organizacyjnych, (5) jednostek służby zdrowia oraz (6) jednostek kultury i oświaty.
  • Rodzaj spraw prowadzonych przez kancelarię został przedstawiony w zakładce „Zakres usług”.
  • Kancelaria opracowała i wdrożyła dokument, pt. „Polityką bezpieczeństwa przetwarzania i ochrony danych osobowych”, który stanowi Politykę
  • ochrony danych osobowych i określa: zasady, procedury i regulacje prawne z zakresu
  • ochrony   danych osobowych obowiązujące w Kancelarii przy przetwarzaniu danych osobowych, których podstawowym celem jest zapewnienie, w szczególności:
  • ochrony danych osobowych przetwarzanych w Kancelarii przez osoby upoważnione w systemie tradycyjnym oraz w systemach informatycznych;
  • zabezpieczenia danych osobowych przetwarzanych w Kancelarii przed dostępem osób nieuprawnionych;
  • ochrony danych osobowych przetwarzanych w Kancelarii przed ich zabraniem przez osoby nieuprawnione, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa oraz przed zmianą, utratą, uszkodzeniem, niepowołanym ujawnieniem lub zniszczeniem.
  • Polityka ochrony danych osobowych zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych przetwarzanych w Kancelarii, a zasady i procedury w niej zawarte stosuje się do wszystkich obszarów, w których dane te są przetwarzane. Ponadto dokument ten określa granice dopuszczalnego zachowania wszystkich użytkowników systemów oraz opis konsekwencji, jakie mogą ponieść przekraczając tak ustalone granice, a ponadto procedury postępowania dla zapobiegania i minimalizowania skutków zagrożeń. Politykę ochrony danych osobowych została zamieszczona w zakładce „Polityka prywatności”.

Kontakt

Siedziba:

95-200 Pabianice,

ul. Zamkowa 29/1 lok 3c

 

Godziny otwarcia:

Poniedziałek – Piątek

09:00 – 18:00

 

Social:

Scroll to Top